Κυριακή, 1 Φεβρουαρίου 2009

ταξιδακια

Παει και αυτος ο μηνας.Για μενα ηταν πολυ παραγωγικος .δουλεψα αρκετα κουραστικα πολυ.αλλα μολις τελειωσαν οι γιορτες αρα και η δουλεια μου.αρχισα τα γκιζερια ξερετε τι ειναι γκιζερια; η αλλιως σουρτουκεματα; οχι θα υποθεσω. τα ταξιδακια και η βολτιτσες χωρις λογο.πηγα λοιπον πρωτα στον πλαταμωνα (αυτον κοντα στην κατερινη λεω)οπου συναντησα ενα ζευγαρι υπεροχα παιδια.ηπιαμε οτι κοκκινο κρασακι κυκλοφορουσε σπιτι.μπροστα στο αναμμενο τζακι και μιλαγαμε μεχρι τις 4 τα ξημερωματα.εχουν και δυο καταπληκτικα πιτσιρικια που τιτιβιζαν σχεδον μεχρι τις 1.την προηγουμενη εβδομαδα εν μεσω αγροτικων κινητοποιησεων(συγνωμη παιδια εχετε ολα τα δικια του κοσμου αλλα δεν αντεχα επρεπε να ξεκουραστω) το σκασα και πηγα χανια.τι ομορφια θεε μου .τη φυση.ποσο πρασινο και τι ωραιοι ανθρωποι.δεν ξερω πως ειναι καλοκαιρι εκει με τις ορδες των τουριστων παντως τωρα ηταν μαγικα.ακουσα μουσικη που ηχει ακομη στα αυτια μου .Στη' μελωδια'απτην κατερινα και τη δημητρα δυο μουσες κρητικες. το γιαννη που χαιδευε το λαουτο και το μπουζουκι του και φαινοταν να ταξιδευει.Η Αρετουσα τους τελεια .εφαγα στον 'Μαχαλα' παρεα με τη φωνη του πανου και της βανας σε καλα παρεϊστικα τραγουδια. και αντε εσυ με τετοια παρεα μην πινεις δυο κιλα κρασι (ρωμεϊκο μυρωδατο ).οσο για φαγητο τι να πρωτοθυμιθω .συκλινα .στακες .οφτες πατατουλες .κοχλιους μπομπρουριστους .σταμναγκαθια.μαραθοπιτες . γη της επαγγελιας μου φανηκε.αλλα το καλυτερο απο ολα ηταν η παρεα σε σπιτι φιλικο .γνωρισα ανθρωπους γεματους ζωη κεφατους και αληθινους .ξωτικα και νεραιδες αλλα και μαγεμενα παλικαρια.γιατι σας τα γραφω ολα αυτα ; να σας πω .για δυο λογους.γιατι ειμαι χαρουμενη και θελω να μοιραστω μαζι σας τη χαρα μου.και να σας θυμισω και να το θυμαμαι και γω η ζωη ειναι γεματη ευτυχισμενες στιγμες .γιατι δεν τις προσεχουμε και γιατι τις ξεχναμε τοσο γρηγορα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: