Τρίτη, 19 Μαΐου 2009





Επειδη ομως ισως σας πικρανα λιγο πρωι πρωι .να σας κερασω και ενα γλυκακι.γλυκο τριανταφυλλο απο τις τριανταφυλιες μου .κρατηστε και την συνταγη καλου κακου.
250 gr πεταλα απο μαγιατικα ροζ εκατοφυλλα αρωματικα τριανταφυλλα .1 κιλο ζαχαρη . μια κουπα νερο και 3 κουταλιες λεμονι.μαδιστε τα πεταλα και αφαιρεστε με ενα ψαλιδι το ασπρο κομματακι.τριψτε με τις παλαμες σας τα πεταλα με τη ζαχαρη.αφηστε να σταθουν τρεις ωριτσες.και μετα βραζουμε και δενουμε το γλυκο ανακατευοντας τακτικα γιατι κολλαει πολυ ευκολα.περιπου εικοσι λεπτα θα χρειαστει να βρασει στο τελος βαζουμε το λεμονι και ανακατευουμε για αλλη μια φορα.δεν θελει πολυ δεσιμο γινετε πιο αραιο το σιροπι απο τα αλλα γλυκα του κουταλιου.και ετοιμο.

5 σχόλια:

Θανασης είπε...

Μακαρι ολες οι πικρες να ηταν σαν την δικη σου. καλησπερα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΟΥ.ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΟΛΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

Hellenic Potion είπε...

Ααααααααχχχ... τι μου θύμισες τώρα!!! Γλυκό τριαντάφυλλο!!! Το φτιάχνει η γιαγιούλα μου, και το φτιάχνει και τέλειο! |Πάνω σε στραγγιστό γιαούρτι είναι κόλαση σκέτη!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ.

xalki είπε...

Το γλυκό τριαντάφυλλο το έτρωγα στην Πόλη, από τις γιαγιάδες κι εγώ. Εξαιρετικό. Για να δούμε μήπως το φτιάξω :)