Κυριακή, 31 Μαΐου 2009








Σήμερα Κυριακή μετά απο μια κουραστική μέρα έκατσα σπίτι. άφησα την γλυκεία μου μανούλα στο μαγαζί και ασχολήθηκα με το σπίτι και με πράγματά που με ευχαριστούν. έφτιαξα γιαουρτακι στραγγιστό για τον φίλο μου hellenic potion να του στείλω μια εικόνα απο την Ελλάδα που του θυμίζει γιαγιά. όποιος θέλει συνταγή του την δίνω με e-mail. αρκεί να μπορεί να βρει καλό φρέσκο γ αλατάκι. εγώ παίρνω απο την αγελάδα της κυρα Παγώνας και με αυτό μεγαλώνω τα παιδιά μου. μετά βγήκα στον κήπο να μαζέψω τα πρώιμα μου λαχανικά. έφτιαξα μια ωραία μαρμελάδα φράουλα. έκανα κονσερβοποίηση.και αφού τέλειωσα με όλα αυτά βγήκα να πιω ενα καφεδακι εξω μπροστα στην ομορφη κλαιουσα τριανταφυλια μου .οι μελισσουλες μου ερωτευμένες μαζί της έκαναν σαν τρελές από τη μια η τριανταφυλιά απο την άλλη η ρολόγια δεν ήξεραν που να πάνε πρώτα.
δεν θέλω να σκέφτομαι εκλογές μας έχουν απογοητεύσει όλοι τόσο πολύ.δεν θέλω να δω t.v την έχουν καταντήσει αηδία. οπότε αν δεν μπορώ να πάω ταξιδάκι προτιμώ να διαβάσω ένα καλό βιβλίο η να κανω όμορφα πράγματα για την οικογενιά μου. καλό σας βράδυ να περνάτε καλά.

7 σχόλια:

Θανασης είπε...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΒΑΖΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΧΩΡΙΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΩΣ ΘΑ ΣΕ ΒΡΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ thanasismakris8@gmail.com

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Άσε για λίγο τις αγροτικές σου δουλειές και τα ταξίδια , Σοφία, και έλα στο blog μου να παραλάβεις το βραβείο σου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΟΛΟΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΣΥ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Hellenic Potion είπε...

Μπορεί να σου φανεί περίεργο: μπορεί να μένω σε μία μεγαλούπολη όπως η Ρώμη, αλλά ποτέ δεν τρώω γιαούρτι που να μην το έχω φτιάξει ο ίδιος. Ομοίως και με το ψωμί.

Θα μου πεις τώρα που βρίσκω το γάλα. Η αγελάδα της κυρα-Ανατολής από το χωριό μου πέφτει λίγο μακρυά, οπότε βολεύομαι με βιολογικό γάλα από το συνεταιρισμικό Σούπερ Μάρκετ της περιοχής μου. Μιλάμε ότι έχουμε ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΑΡΑ, όχι αστεία! Και μας προσέχει και τον προσέχουμε!

Όσο για το ψωμί, μία από τα ίδια.

Βέβαια, η μαρμελάδα φράουλα μου μπήκε στο μάτι, αν και είμαι πιο πολύ του βερύκοκου...

Πάντως, δε θα πω όχι στην προσφορά! Δέχομαι και δέματα σε ψυγειάκι αν θέλεις! χαχαχα

Πολλά φιλιά, να είσαι καλά!

Υ.Γ.: Συμφωνώ για την τηλεόραση και για το βιβλίο!

sofia bin είπε...

παιδιά ένα έχω να σας πω για να καταλάβετε την παρατεταμένη απουσία μου ο κόσμος παντρεύεται τέτοιο καιρό. έχω κάθε σαββατοκύριακο τουλάχιστον ένα γάμο και αυτό σημάνει τρέξιμο όλοι την βδομάδα. μέχρι τωρα δεν προλαβένα καν να διαβάσω ιστολόγιο. από εβδομάδα χαλαρώνω λίγο και θα ψάξω να δω πως θα παραλάβω τα βραβεία μου που μου χαρίσατε όπως είδα.και χάρηκα πολύ.που με τιμήσατε με αυτά. ευχαριστώ για όλα. όσο για σας νεαρέ στην Ρώμη μπράβο σας δεν μπορούσα πράγματι να φανταστώ πως τα καταφέρνετε τόσο καλά.να σας κλωνοποιήσουμε μήπως; να χαρούν πολλές κοπελιές με τέτοια παιδιά.και μπράβο στους Ιταλούς που συνεταιρίζονται με τέτοια αποτελέσματά. οι δικοί μας αγρότες άπλα αναλώνονται φωνάζοντάς οτι τους αδικούν και τους εκμεταλευόνται αντί να παραδειγματιστούν και να πάρουν την κατάστασή στα χέρια τους .

Thalassokrator είπε...

Δεν το πιστευω

καλησπερα

disa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.