Τρίτη, 21 Ιουλίου 2009














Πριν 2 χρόνια περίπου είχα κάνει μια επίδειξη με νυφικά μπουκέτα .Σήμερα βρήκα τις φωτογραφίες και σκέφτηκα να τις αναρτήσω για να δείτε εκτός από τη δουλεία μου (για άλλη μια φορά)τι όμορφες κοπελιές έχουμε στον τόπο μου .
όλα τα μοντέλα μου ,οι μούσες μου δηλαδή ήταν δεκάξι δεκαεφτά χρονών το πολύ .Μαθήτριες ακόμα τις Β'λυκείου και πολύ καλές μάλιστα οι περισσότερες έχουν περάσει πανεπιστήμιο και σπουδάζουν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας .Κάθε κοπέλα λοιπόν και κάθε φόρεμα μου ενέπνευσαν και διαφορετικό στυλ μπουκέτου .Θα ήθελα πολύ να τις στολίσω όλες νυφουλες στα αλήθεια αυτή τη φορά όταν θα είναι πια έτοιμες να κάνουν οικογένια.Γερές να είμαστε όλες ,το ελπίζω.
Ελάτε να τις καμαρώσουμε παρέα

11 σχόλια:

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Η γενικότερη παρουσία των κοριτσιών με τα πανέμορφα μπουκέτα που δημιούργησες , Σοφία, είναι όντως καταπληκτική! Τα λουλούδια στα λουλούδια λοιπόν! Ωραίες φωτογραφίες πράγματι!!

sofia bin είπε...

ταν θα ρθει η ώρα για τα κορίτσια σου λοιπόν να ξέρεις οτι μπορείς να υπολογίζεις στη βοήθειά μου. μέχρι Θεσσαλονίκη αναλαμβάνω δουλείες συχνά πάντως αν θες για τις δικές σου τις νεράιδες κάνω μια εξαίρεσή. έρχομαι και μακρύτερα καλό μεσημέρι.

Ξωτικό-νεραιδόπαρμένος Φαντασιόπληκτος Με Οργιώδης Φαντασία Συγγραφέας είπε...

Μετά από 9 μήνες λειτουργίας οι "Ονειροπαρμένες Απάτητες Διαδρομές" πανε διακοπες..ενα μικρό διάλειμμα ενός μήνα να ξεκουραστούμε.. να ξεφαντώσουμε..να γεμίσουμε της μπαταρίες μας και να γυρίσουμε ανανεωμένοι..Ευχόμαστε από καρδιάς καλό καλοκαίρι, γεμάτο απόλαυση, γνωριμίες, έρωτα και νέα βιωματα ..όπου και να πάτε..ότι και να βρείτε στον δρόμο σας..Και οπως ειπε ο καλος μου φιλος Χρονος..."Αν στο μέρος που θα πάτε ακούσετε την φύση να σας ''μιλάει" τότε πήγατε στο σωστό μέρος" ....Καλό Καλοκαίρι....

ιωαννα-carino είπε...

ουαου εχετε ωραια κοριτσια αλλα και εσυ καλο χερι
εεεεεεεεε
το καλο να λεγετε μηπως μπορεις να μου δειξεις 5 πραγματα και εμενα γιατι οποιον και να ρωτησα δεν μου λεει και οσα βιβλια και να παρω αν δεν ειναι καποιος απο πανω μου αστο καλυτερα

sofia bin είπε...

στο χω ξαναπεί. οπότε θες ιωαννα να έρθεις να σου δείξω

ιωαννα-carino είπε...

αν μου ελεγες και πως να ερθω εκει πανω καλα θα ηταν μωρε εισαι μακρυα λιγακι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΤΑ ΛΕΜΕ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΟΙΠΟΝ!!!ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ.ΧΕ ΧΕ!!! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

AΓΑΠΗ είπε...

Εκπληκτική δουλειά..μόλις σε βρήκα από το blog του Σκρουτζάκο που είχες αφήσει ένα σχόλιο.

sofia bin είπε...

καλώς ήρθες αγάπη.αχ!πως μ''αρεσε αυτό που είπα....

Ανώνυμος είπε...

:)