Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2009

καλο χειμωνα









επέστρεψα και εγώ απο τις οψιμες διακοπές μου. από χθες πάλι πίσω στη δουλειά.Τελικά στην Λευκάδα πήγαμε ,πέρασα πολύ όμορφα ,είχαμε υπέροχο καιρό όλες τις μέρες .απ' ότι άκουσα στα δελτία καιρού ίσως ήταν το μόνο μέρος στην Ελλάδα που είχε καλοκαιρία όλη την προηγούμενη εβδομάδα. Μάλλον στάθηκα τυχερή .Σας έφερα και κάποιες φωτογραφίες απο το νησί .Η θάλασσα εκεί ήταν πραγματικά υπέροχη εγώ δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο .Το χρώμα της ήταν το απόλυτο τυρκουάζ .Κάναμε και μια μίνι κρουαζιέρα με ένα ιστιοφόρο το Χριστίνα από το Νυδρί (αν βρεθήτε εκεί ποτέ με αυτό να πάτε θα με θυμηθήτε) στα γύρο μικρά νησάκια ,κολύμπησα σε όλα τα ερημονήσια τις περιοχής. ξεκουράστικα ,χόρτασα θάλασσα ,ηρέμησα και πήρα κουράγιο να βγάλω το χειμώνα .καλό χειμώνα να ευχηθώ σε όλους λοιπόν και στα παιδιά μας καλή σχολική χρονιά.

20 σχόλια:

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ,ΣΟΦΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΜΑΜΗ!ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΕΣ ΤΙΣ 'ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ' ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ!!

alterego είπε...

Καλο χειμωνα Σοφια

Εφη είπε...

καλη μερα. καλη εβδομαδα και καλο χειμωνα σε σενα. και του χρονο να εισαι γερη , και να παλι τις διακοπουλες σου για να ξεκουραστεις. να περνας οσο πιο καλα μπορεις.καλη σχολικη χρονια και στα παιδια. καλο κουραγιο και σε σας τις μαμαδες και υπομονη με τα παιδια σας.

mar9659 είπε...

Σοφάκι μου μήπως είμασταν μαζί και δεν το ξέραμε...;Και εγώ Λευκάδα και Πάλαιρο είμουν και επέστρεψα μόλις χθές τις φωτό μου θα τις αναρτήσω μόλις τις περάσω στο φλασάκι μου. Καλό μας Φθινόπωρο και καλή εβδομάδα νάχουμε όλοι μας!!!φιλιά πολλά!

mar9659 είπε...

Καλή μου φίλη!!!!καλό μας φθινόπωρο μιας κι'εγώ επέστρεψα μόλις χθές απο τις όψιμες διακοπές μου ΣΤΗΝ λΕΥΚΆΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΆΛΑΙΡΟ...χαχαχα!!λές νάμασταν κάπου μαζί και να μην το ξέραμε....για φαντάσου...τις δικές μου φωτό θα τις αναρτήσω μόλις τις περάσω στο φλασάκι μου!!!να είσαι γερή και δυνατή και του χρόνου που ξέρεις...μπορεί να κάνουμε διακοπές πάλι στα ίδια μέρη...λές; Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα νάχεις!!!

sofia bin είπε...

κωστα καλο κουραγιο και σε σενα με τα πιτσιρικια στο σχολειο .τα κοριτσια πως ειναι; εχουν μπει σε ρυθμους δουλειας και σπουδων;
εφη σε ευχαριστω για τις ευχες να σαι καλα για να προσεχεις και το παλικαρι σου (το πιο μεγαλο εννοω το θαναση)δωστου τα χαιρετισματα μου.
alterego ευχομαι να εχουμε δουλεια στα μαγαζια μας να περασει ο χειμωνας γρηγορα γρηγορα και μεχρι να το καταλαβουμε να ειναι καλοκαιρι .
mar9659 κριμα να μην το ξερουμε απο πριν να πιουμε κανα ποτακι παρεα, αφου διαλεξαμε τον ιδιο προορισμο μπορει να βρισκομασταν και να παιρνουσαμε ακομη καλυτερα .δεν πειραζει ομως ισως του χρονου. περιμενω φωτογραφιες.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ.

hamomilaki ♂ είπε...

Χρόνια Πολλά Σοφία :-)

beelovers είπε...

σοφακι χρόνια πολλά και καλά

sofia bin είπε...

ευχαριστω πολυ για τις ευχες .νιωθω πολυ ομορφα που με θυμηθηκατε να στε και σεις παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Θανασης είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΤΕΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ.ΚΑΛΩΣ ΕΙΡΘΕΣ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ΛΕΩΝ είπε...

Χρόνια Πολλά και καλό χειμώνα...!

BIKY είπε...

καλό χειμώνα Σοφία
Και χρόνια σου πολλά αν και καθυστερημένα

Μάτα είπε...

Αυτό το πανέμορφο γαλάζιο της θάλασσας σε υπνωτίζει! Να περνάς πάντα καλά Σοφία μου και καλό σου χειμώνα επίσης! Φιλιά!

AΓΑΠΗ είπε...

Kαλό χειμώνα και από μένα.Καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου.
Καλοκαιράκι ήταν και πέρασε,ας απολαύσουμε κ λίγο το χειμώνα που έρχεται..!
Η φωτογραφίες είναι τέλειες.Καλή εβδομάδα.

Μιχάλης είπε...

Μπαταρίες γέμισες. Πρέπει όμως να προσέχεις να μην τις αδειάσεις από τον πρώτο μήνα. Αυτό είναι ένα συνηθισμένο λάθος που κάνει πολύς κόσμος.

sofia bin είπε...

ειναι αληθεια αυτο που λες μιχαλη .αλλα οταν ξεφυγεις εστω για λιγες μερες και εχει μια μικρη επιχειρηση οπως εγω και μια οικογενια μονογονεικη οπως η δικη μου ,οταν επιστρεψεις πρεπει να βγαλεις και την δουλεια των προηγουμενων ημερων .αλλα δεν πειραζει καθολου δουλευω με αλλη διαθεση και κουραγιο.καλως ηρθες .

sofia bin είπε...

σκρουτζακο .ματα .λεων .αγαπη. θαναση .βικυ .δεν πρόλαβα να μπω να σας πω ένα ευχαριστώ για τις ευχές .ευχαριστώ πολύ να στε όλοι καλά .