Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2009





δεν ξερω αν θυμάστε την ανάρτηση μου πριν από μήνες με τίτλο περιμένοντας να ρθειι.περίμενα τοτε το άγνωστο ακόμη για μας μωράκι .τώρα επανέρχομαι να σας πω πως βαπτίζουμε την γλυκεία μπεμπούλα μας που γεννήθηκε στις 24 Απριλίου .την λάτρεψα από την πρώτη στιγμή είχα γίνει χαζοθεία για άλλη μια φορά.μόνο που αυτή την φορά η κατάσταση μου ήταν αθεράπευτη .αποφασίσαμε λοιπόν να γίνω και νονά της.την μεθεπόμενη Κυριακή λοιπόν την βαφτίζουμε εγώ και η κόρη μου η Ευγενία από κοινού γιατί προέκυψε διπλωματικό επεισόδιο .σας λέω μας έχει μαγέψει όλους .σας δείχνω λοιπόν τις προσκλήσεις που βγάλαμε (η επιμέλεια φυσικά ήταν των δυο χαζονονάδων )τέσσερις στάσεις γιατί δεν μπορούσαμε να συμφωνήσουμε ποια μας άρεσε περισσότερο .καταλαβαίνετε λοιπόν τι θα επακολουθήσει .πυρετός προετοιμασίας υπάρχει στο σπίτι μας .και το όνομα έκπληξη, οι νονές αποφασίζουν όπως τα παλιά καλά χρονιά .η αδελφή μου λέει'' πάλι καλά που δεν συνηθίζεται να δίνουν περισσότερα από δυο ονόματα'' γιατί καταλαβαίνετε τη είχε να γίνει .

7 σχόλια:

Εφη είπε...

Σοφια μου να ειστε παντα αξιες και εσυ και η κορη σου. να χαιρεστε το νεραιδακι σας και να το δειτε να μεγαλωνει με χαρα και ευτυχια. αντε θα περιμενουμε τωρα να μας πεις και το ονομα , οταν ερθει η ωρα αυτη η χαρουμενη.
καλο βραδυ, καλη Κυριακη και παντα τετοιες χαρες να εχετε.

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Είναι όντως αγγελούδι! Να σας ζήσει!!

Θανασης είπε...

ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΗ Η ΜΠΕΜΠΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΚΛΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΝΑ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΗ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Σοφία να σας ζήσει, είναι κουκλί!

ιωαννα-carino είπε...

μην σακς ολα καλα θα πανε καλα ν ειναι το παιδι και ζησε την μαγεια της μερας

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ Η ΜΙΚΡΗ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Μάτα είπε...

Η μπεμπούλα γεννήθηκε την μέρα που έχω την επέτειο του γάμου μου!Τι γλυκειά σύμπτωση! Να σας ζήσει και πάντα τέτοια ευχάριστα! Φιλιά!