Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2009

εφηβεια...


αυτό είναι το καμάρι μου νούμερο 1 .στην τελευταία παρέλαση για την επέτειο τις 28 ης Οκτωβρίου είναι στην φιλαρμονική του δήμου μας.
μαλώνουμε συχνά , διαφωνούμε συνέχεια .
νομίζω πως στην φάση που βρίσκετε αυτή τη στιγμή αμφισβητεί τα πάντα .
ακόμη και την αγάπη μου μερικές φορές .
δεν συμφωνεί με τους κανόνες και τα όρια που θέτω στην οικογένεια.
με θεωρεί υπερβολική, υπερπροστατευτική και διάφορα άλλα.
θέλει να ανοίξει τα φτερά του και να φύγει απο κοντά μου το συντομότερο δυνατό .
''αχ καρδία μου να ήξερες πόσο αγαπάω . πόσο καμαρώνω για σένα . πόσο ανησυχώ για σένα και το μέλλον σου . όχι γιατί δεν σου έχω εμπιστοσύνη , αλλά γιατί ζούμε σε ενα απέραντο τρελοκομείο.και γω έχω κάνει ότι μπορούσα να σε κάνω δυνατό και άξιο να διαχειριστείς τη ζωή . αλλά έχω κάνει και πολλά λάθη .σε πολλά δεν τα κατάφερα καλά .σε πλήγωσα κάποιες φορές . αλλά θέλω μόνο το καλό σου .σε ακούω πάντα όταν μιλάς προσπαθώ να καταλάβω τι σκέφτεσαι και τι θες . μόνο που αδυνατώ να σε κάνω να καταλάβεις πως νιώθω κι εγώ ,τι φοβάμε , πόσο δύσκολο μου είναι να λέω τόσο συχνά όχι αλλά πρέπει .το μόνο που θέλω να ξέρεις ότι σε λατρεύω και θα είμαι πάντα εδώ για σένα ''φαινετε τόσο απλό να πεις αυτά τα λόγια αλλά δεν ξέρω τι λάθος γίνετε και η επικοινωνία δεν λειτουργεί πάντα .

11 σχόλια:

Θανασης είπε...

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΚΟΛΑ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ.ΕΣΥ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΣΟΦΙΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΝΙΓΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΝΑ ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΦΙΛΗ ΤΟΥ.ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΟΧΙ ΦΩΝΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

MOLEMOU είπε...

KAPOS ETSI EIMASTE KAI EMEIS KAPOTE ME TOUS GONEIS MAS.TO MONO POU LEO KAI 8A LEO PANTA MAKRIA APO KAKES PAREES.MA TO XERESE TO KAMARI SOU KA ME AXEI PANTA UGEIA KAI NA AKOUH TH MAMA TOU XAXA,

ιωαννα-carino είπε...

το ξερει οτι τον αγαπας αλλα τωρα ειναι που ουσιαστικα διαμορφωνετε αστον απλα να εισαι εκει για να νιωθει οτι μπορει να μιλα με καποιον δικο του οτι και αν ειναι αυτο

Τάσος είπε...

Δεν ξέρω αν είμαι σε θέση να δώσω, συμβουλή, αλλά εμένα το νο 1 καμάρι μου έκλεισε τα 18 και πέρασε κι αυτό την εφηβεία του.. Διαφωνήσαμε, με άκουσε, τον άκουσα και τελικά, πέρασε..Είμαστε σαν φιλαράκια.. του έδωσα εμπιστοσύνη, "χώρο", ήμουν διακριτικός και απέφυγα τα "κηρύγματα" που και ο ίδιος δεν άντεχα μικρός.. Τώρα βέβαια, οι μανάδες, είναι λίγο πιο πιεστικές..
Πάντως, η εφηβεία περνάει..
Έμαθα να βλέπω τα παιδιά μου με τα μάτια του καλού και χρήσιμου φίλου και με ωφέλησε..
Καλό Σαββατοκύριακο.

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Αυτό, που πρέπει να συνεχίσεις να κάνεις, Σόφη, είναι να συνεχίσεις να είσαι η μητέρα κι όχι η φίλη. Μη μετανιώνεις , αυτός είναι ο ρόλος σου. Κάποια στιγμή τα παιδιά εκτιμούν αυτά που κάνουν οι γονείς τους γι' αυτά, παρότι διαφωνούν αρχικά. Όλα είναι θέμα χρόνου και υπομονής. Όταν αγαπάς , βέβαια, μπορεί να κάνεις και κάποια λάθη. Αυτά , όμως, πάντα συγχωρούνται!Καλή σου νύχτα!

ria είπε...

επικοινωνία με τους γονείς και εφηβεία είναι σαν το διάολο με το λιβάνι.
το ξέρει ότι είσαι περήφανη, απλά δεν του επιτρέπει ο ανδρισμός του να το παραδεχτεί και να το δείξει!

ευχαριστώ για το λινκ και σε πρόσθεσα και εγώ στα αγαπημένα μου.

από σημερα θα σε παρακολουθώ.

sofia bin είπε...

είναι πολύ χρήσιμο να μπορείς να ακούς πως έχουν αντιμετωπίσει άλλοι άνθρωποι προβλήματα και καταστάσεις παρομία με τα δικά σου .και ακόμη πιο σημαντικό να ξέρεις ότι είναι άνθρωποι που είναι γονείς ,παιδιά ,παππούδες βλέπεις το πρόβλημα από όλες τις πλευρές.
έλειψα για 4-5 μέρες γιαυτό δεν σας απάντησα .γύρισα πίσω και το αγόρι μου το βρήκα άρρωστο ,έχει σαράντα πυρετό.και ξέρετε κάτι μόλις με είδε άλλαξε το βλέμμα του.νιώθω σαν να είναι και πάλι μικρο αγόρι, μόνο που δεν χωράει στην αγκαλιά μου να τον βάλω στην μπανιέρα για να του πέσει ο πυρετός .είναι πιο βαρύς από μένα .σε δυο δευτερόλεπτα τα ξεχάσαμε ολα .καυγαδάκια ,φωνές και λοιπά.τώρα θα τον φροντίσω θα τον νταντέψω, να δυναμώσει γρήγορα.για να χει φωνή να λέει''ωχ..ρε μάνα ...θα με τρελάνεις'' καλό βράδυ σε όλους .το δικό μας προβλέπετε δύσκολο .μια απλή αμυγδαλίτιδα είναι αλλά ο πυρετός είναι άπαιχτος και δεν πέφτει με τίποτα .καληνύχτα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΩΡΑ.ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.Η ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Phivos Nicolaides είπε...

Όσοι έχουν παιδιά σε καταλαμβαίνουν απόλυτα. Ο καθένας όμως το αντιμετωπίζει διαφορειτκά και φυσικά δεν είναι ούτε άσπρο ούτε μαύρο...

Hellenic Potion είπε...

Να τον χαίρεσαι Σοφία μου!

Η έλλειψη επικοινωνίας στην εφηβεία είναι κάτι πολύ φυσικό και μη τη φοβάσαι. Κι εγώ το ίδιο ένιωθα με τη μητέρα μου αλλα μεγαλώνοντας κατάλαβα, όπως φαντάζομαι κατάλαβες κι εσύ, όπως κατάλαβαν και όλοι οι άλλοι. Το μόνο που πρέπει να προσέχεις είναι η καταπίεση στα παιδιά, η οποία δεν κάνει ποτέ καλό και την οποία πολοί μπερδεύουν με την πειθαρχία.

Εύχομαι να τον δεις μεγάλο σαν τα ψηλά βουνά κι επιτυχημένο!

Καλή σου μέρα!

Ποτέ μην πεις ΠΟΤΕ!!! είπε...

Πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι μητέρες πως τα παιδιά μας δε μας σνήκουν.Η επιλογή της ύπαρξή τους ήταν μονάχα δική μας απόφασης.Απο΄εκείνη όμως τη μέρα μέχρι και να κλείσουμε τα μάτια μας θα πρέπει να του υπενθυμίζουμε πως η μαμά θα είναι πάντοτε κοντά του,δίπλα του,μέσα σου..αλλά ΑΟΡΑΤΑ!Χωρίςνα επιβάλλουμε τη γνώμη μας,θα δίνουμε τη συμβουλή μας και θα του στεκόμαστε όποιο δρόμο κι αν επιλέξει.Μη κάνετε το λάθος και το απομακρύνετε απο κοντά σας με το πείσμα σας κ τη συνηθισμένη ατάκα * εγώ ξέρω καλύτερα το καλό σου!*. Φιλάκια Σοφία μου!