Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2009

Η δουλεια μου






Αρχισα ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα .Η βιτρινούλα μου είναι πολύ μικρή ,παρολαυτα πρέπει να τα χωρέσει όλα .
Την έστησα χθες και το βραδάκι άναψα τα λαμπάκια .Το μικρο χωριουδάκι φωτίστηκε και τα πιτσιρίκια ερχόταν και κολλούσαν τις μουρίτσες τους στο τζάμι.
Δεν μου αρέσει η υστερία που βλέπω τα τελευταία χρονιά με την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση που πολλές φορές είναι και υπερβολική και κακόγουστη.Αλλά νομίζω ότι λίγο χρώμα και μυρωδιά Χριστουγέννων χρειαζόμαστε όλοι στα σπίτια μας .Αντε λοιπόν καλή αρχή μαζέψτε ιδέες .Βγείτε μια βόλτα στο κοντινό σας δασάκι στο κοντινό βουνό ή παρκάκι .μαζέψτε κουκουνάρια, χαμόκλαδα, κυπαρισσόμηλα ,βρύα κ.λ.ψωνίστε χρυσόσκονες κόλλες, τεχνητό χιόνι και φτιάξτε όμορφες κατασκευές με τα παιδιά σας για να στολίσετε με αυτές τα σπιτικά σας .Κι αν πάλι δεν τα καταφέρνετε σε αυτό ή δεν έχετε χρόνο .δεν πειράζει κάντε τη βόλτα και αφήστε τα άλλα σε εμάς τους επαγγελματίες .Η καλή διάθεση είναι το βασικό ζητούμενο .

8 σχόλια:

Protoplastos είπε...

ααααα!!
αααααααα!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Ωραίααααααααααα!!!

χμμμ..χθες το βράδυ ειπες...
Γι αυτό και δεν είδα αυτη τη
βιτρινούλα την Παρασκευή που
είχα έρθει εκεί.

Θέλω..
Θέλω!!
Δεν βλέπω και καλά απο τις φωτογραφίες να δω τι θέλω.
Αλλά,κάτι θέλω.
Είμαι τόσο σίγουρος οτι το έχεις ...

Μπράβο σου!!

Βισάλτης είπε...

Μπράβο βρε Σοφία που ασχολείσαι με τόσο όμορφα πράγματα και θέματα,και δεν πέφτεις στην παγίδα να ασχοληθείς με την πεζότητα της καθημερινότητας, και τις βλακείες του καθενός όπως εμείς.

Θα αναδημοσιεύσω το θέμα σου μια από αυτές τις μέρες.

ria είπε...

όμορφη βιτρίνα, κρίμα που είσαι τόσο μακριά από την αθήνα...

Θανασης είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΟΦΙΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΑΛΑΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

ιωαννα-carino είπε...

bre asteri m esi ti kaneis
oraia doyleia alla gia mikri vitrina fainete gemati kai parafortomeni
kai kati akoma vale pio poli xroma fainete skoteino

sofia bin είπε...

Ιωάννα όντως είναι πολύ φορτωμένη γιατί δεν λειτουργεί πια ως βιτρίνα μόνο .δυστυχώς .αναγκαστικά πρέπει να μπουν εμπορεύματα εκεί γιατί δεν χωρούν στο μαγαζί στα ράφια .δεν υπάρχει αποθήκη.και τα λουλούδια απαιτούν πάρα πολύ χώρο .όσο για το σκοτεινή έχω ξαναπεί ότι στις φωτογραφίες δεν τα καταφέρνω καθόλου.υπάρχει πολύ καλός φωτισμός μόνο το βραδάκι.
Θανάση δεν μπορείς να φανταστείς τι βλέπουν τα ματάκια μου σε κάποιες αυλές στο χωρίο τα Χριστούγεννα ,ένα σπίτι στην γειτονιά μου είναι σαν να καζίνο ή καμπαρέ στο λας βεγκα .άπαιχτο .
Ρια είμαι μακρυά για ψώνια σίγουρα ,πάντως έχω καταφέρει λίγο να σας βάλω στο κλίμα...ε!
Βισάλτη ελπίζω να μην το λες ειρωνικά .κατά το [εδώ ο κόσμος χάνετε και το----- χτενίζετε].τι να κάνω να γκρινιάζω και εγώ;ζούμε όλοι τόσο ζορισμένα και δύσκολα .πίστεψε με και γω πολύ.έχω περάσει πολύ δύσκολα στη ζωή μου όμως το κουράγιο μου,δεν το χάνω .προσπαθώ να βλέπω και την όμορφη πλευρά της ζωής .ίσως τώρα μας χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.θέλω να δίνω κουράγιο στους ανθρώπους γύρω μου .νομίζω ότι είναι στη φύση μου .σε παρακολουθώ καιρό βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιο σου .συμφωνώ μαζί σου σε πολλά.να συνεννοηθούμε να φτιάξουμε μια ανάρτηση κοινή για τον τόπο μας που αγαπάμε πολύ και οι δυο κάποια στιγμή.
πρωτόπλαστε αν έρθεις στα αλήθεια καμιά φορά προς τα εδώ πες το ότι είσαι εσύ .έχεις έκπτωση 50 % τουλάχιστον .

Βισάλτης είπε...

Σοφία προσπαθώ και εγώ να βλέπω τα πράγματα πάντα από την θετική τους πλευρά γιατί δεν γίνεται αλλιώς.Σε ζηλεύω που βρίσκεσαι στο χωριό και ασχολείσαι με τόσο όμορφα πράγματα. Για το άλλο όποτε θες και βρεις χρόνο είμαι στην διάθεση σου.Να 'σαι καλά.

Hellenic Potion είπε...

Είναι πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες Σοφία!

Φέτος θα μπορέσω κι εγώ να φτιαξω διάφορα κι αν μας λείπει το κρύο από την Κρήτη, θα βάλουμε λίγο κουκουνάρι, λίγο κεράκι και θα τη φτιάξουμε την ατμόσφαιρα!