Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010

ΣΑΣ ΕΛΕΙΨΑ ΚΑΘΟΛΟΥ;

Εδώ είμαι πάντα και είμαι καλά .καλή χρονιά σε όλους τους φίλους μου συγνώμη που εξαφανίστηκα έτσι ξαφνικά και για τόσο καιρό.σήμερα μετά το σχόλιο του σκρουτζακου κατάλαβα ότι το παράκανα .να πω την αλήθεια ξαφνιάστηκα που ανησύχησε ήξερα πως είναι καλό παιδί, το καταλάβαινα αλλά, τώρα είμαι σίγουρη.
λοιπόν πέρασα λίγο δύσκολα τις γιορτές , συναισθηματικά αλλά και σωματικά μετά από αρκετή κούραση αρρώστησα αλλά τελικά όλα καλά .έκανα και μια ανακαίνιση στην κουζίνα μου και είχε γίνει το σπίτι εμπόλεμη ζώνη .μέχρι σοβάδες χρειάστηκε να γίνουν.μπορείτε να φανταστείτε την κατάσταση .έτσι πέρασα τον καιρό της εξαφάνισης μου
τις τελευταίες μέρες βοηθάω την κορούλα μου στην εργασία της στο μάθημα της τεχνολογίας .το έχουμε πιάσει ζεστά και μας αρέσει πολύ όλη η διαδικασία της συνεργασίας .διαλέξαμε να φτιάξουμε την μακέτα ενός πράσινου ενεργειακού σπιτιού και πρέπει να φτιάξει και μια σχετική έρευνα και εργασία για την ιστορική εξέλιξη την λειτουργία του κ.τ.λ έτσι είμαστε αρκετά απασχολημένες . θα τα ξαναπούμε σύντομα.....η καινούργια μου κουζίνα:





αυτή είναι η εργασία της ΕΥΓΕΝΙΑΣ μου.ελπίζω να ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά του σπιτιού .έχουμε κάνει φωτοβολταϊκά για στεγή .λούκια που μαζεύουν το νερό της στέγης και το συγκεντρώνουν σε υπόγεια δεξαμενή για το πότισμα του κήπου .τοιχοποιία θερμομονωτική και ανακυκλώσιμη .θερμοκήπιο στην είσοδο για θέρμανση από τον ήλιο και ηλιακό θερμοσίφωνα .ανεμογεννήτριες και κάδους κομποστοποιησης και ανακύκλωσης .ενεργειακό τζάκι και φυλλοβόλα δέντρα για προστασία από την ζέστη το καλοκαίρι .θα την πάμε στο σχολείο σε μια βδομάδα αλλά όλο και κάτι σκέφτεται να συμπληρώσουμε για να δούμε...(δεκτές παρατηρήσεις και βοήθεια)

3 σχόλια:

ria είπε...

καλώς ήλθες!

πολύ ωραία η κουζίνα σου και με υγεία να τη χαρείς και να δημιουργείς.

η εργασία της μικρής υπέροχη. εμείς είχαμε φτιάξει ένα φάρο. με μηχανισμό να αναβοσβήνει και με βράχια και ότι μπορείς να φανταστείς.

νομίζω αν φτιάξεις μερικά παράθυρα ακόμα για να ελαττωθεί η κατανάλωση λαμπτήρων και δε χρειάζεται κάτι άλλο. χαρά στην υπομονή σας!

sofia bin είπε...

ΡΙΑ .ευχαριστώ για την παρατήρηση θα το ξαναδούμε.όσο για την κουζίνα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί επιτέλους έχω πλυντήριο πιάτων (γιουχου....)και αρκετό πάγκο εργασίας να μαγειρεύω με άνεση και να μην βάζω τα ταψιά στο πάτωμα .χαρά θεού δηλαδή

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή δουλειά. Είναι σημαντικό που εισάγετε την οικολογία με τα φωτοβολταικα, τα λούκια κ.λπ.