Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010

γενητουρια ανοιξιατικα



πριν έντεκα περίπου μήνες είχα αναρτήσει φωτογραφίες από τα σκυλάκια μου.μόλις είχαν έρθει σπίτι μας μικρά και χαριτωμένα ήταν δεν ήταν ενάμιση μηνών .αυτή λοιπόν η μικρή ασπρόμαυρη σκυλίτσα μου η Ηρα μας .γέννησε σήμερα το μεσημέρι .ενώ της είχα ετοιμάσει το σπιτάκι της αυτή προτίμησε να βρει το δικό της μέρος .μακρυά από αδιάκριτα βλέμματα και τα φασαριόζικα παιδιά, ανίψια κλπ.κρύφτηκε λοιπόν στην αποθήκη σε μια γωνιά .και εκεί πήγε και γέννησε μονάχη της όταν ήρθαμε λοιπόν σπίτι την ανακαλύψαμε ευτυχώς σχετικά γρήγορα .και λέω ευτυχώς γιατί η φουκαριάρα ως μικρούλα και πρωτάρα δεν τα πήρε κοντά της μόλις γεννήθηκαν .κύλησαν μακρυά της με αποτέλεσμα όταν έφτασα να είναι σχεδόν παγωμένα και ετοιμοθάνατα κι αυτή κουλουριασμένη έκλαιγε .τελικά από τα τέσσερα που γέννησε σώσαμε τα τρία θηλυκά.μόνο το καιμενούλι το αρσενικό δεν τα κατάφερε .επιστράτευσα το σεσουάρ μαλλιών για να τα ζεστάνω και μετά τα τάισα με ένα μικρο σταγονόμετρο .ζωντάνεψαν και τώρα η μαμά τους τα έχει αγκαλίτσα, ούτε να πιει νερό δεν σηκώνετε .
επειδή εγώ γνώσεις σχετικές δεν έχω αλλά ούτε κτηνίατρος υπάρχει εδώ κοντά δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω κάτι άλλο για τη σκυλίτσα μου .τα εμβόλια της μόνο της έκανε κάποιος κύριος που δεν είναι όμως κτηνίατρος και αυτα τα ειδικά χαπάκια για παράσιτα της έχω δώσει μέχρι τα τώρα .αν κάποιος ξέρει σχετικά θα με υποχρέωνε αν με διαφωτίσει σχετικά .βιντεο και φωτογραφιες δεν εχω ακομα εχω ενα προβληματάκι με την καρτα της φωτογραφικης,εδω και λιγο καιρο .τα σκυλακια παντως θα τα χαρισω και μετα σκεφτομαι να την στειρώσω .τα κουταβάκια είναι πανέμορφα και σε μέγεθος ποντικού στην χούφτα μου χωράνε και τα τρία .νεότερα αύριο.. μεθαύριο .....

12 σχόλια:

oberon είπε...

ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΣΟΥ ,ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥΣ.

MOLEMOU είπε...

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ,ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΤΕΒΕΝΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΑ,ΝΑ ΤΑ ΧΕΡΕΣΕ ΤΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΣΟΦΙΑ.

ria είπε...

να σας ζήσουν, δε μας ειπες, τι ράτσα είναι;

sofia bin είπε...

oberon καλώς ήρθες στην παρέα .ναι τα σκυλάκια μου είναι πολύ γλυκουλια .θα περάσω από το blog σου να ρίξω μια ματιά .
molemou δεν ξέρω να σου πω από τώρα γιατί η κόρη μου μπορεί να τα έχει υποσχεθεί ήδη .πριν κατέβεις τα λέμε ξανά .οπωσδήποτε .(χαιρετίσματα στους Γερμανούς στείλε ότι κρατάμε καλά ακόμη οι Ελληνες μην ανησυχούν .ξέρεις εσύ τι να τους πεις )
ria είναι φάτσα δεν είναι ράτσα .μπασταρδάκια είναι .αλλά πανέξυπνα και απίστευτα μικροκαμωμένα .σκέτη γλυκά

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Σοφία να σας ζήσουν. Βέβαια θέλουν κι αυτά το τρέξιμό τους.Καλό κουράγιο!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;ΤΕΛΕΙΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πέρασα να ευχηθώ
Καλό Πάσχα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :))))

rena είπε...

Ομορφα τα κουταβάκια!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

AATON είπε...

Σοφία, θέλω ένα κι εγώ..