Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010

σπιτι μου σπιτακι μου

χρόνια πολλά .Χριστός Ανέστη σε όλους .επιτέλους κατάφερα να μείνω για ένα δυο απογεύματα στο σπίτι .πέρασαν οι γιορτές και έχω τώρα μια μικρή ανάπαυλα απο τις δουλείες στο μαγαζί .αλλά μου είναι αδύνατο να κάτσω στα αβγά μου να ξεκουραστώ .
ξύπνησα το πρωί της δευτέρας μετά την Κυριακή του θωμα με έναν ήλιο υπέροχο .τότε μόνο κατάλαβα πως είναι άνοιξη .
μέχρι τώρα είχα αποχρώσεις του μπεζ και του πορτοκαλί στο σπίτι .ήθελα να τα αλλάξω όλα .πιάστηκα λοιπόν στο ράψιμο ,το ψάξιμο στα μπαούλα ,το σιδέρωμα .έβγαλα τα πλεκτά της γιαγιάς και της μαμάς ,τις προσφορες του ΙΚΕΑ και το αποτελεσμα ,για μένα ικανοποιητικό .έφτιαξα το σπίτι της barbie :




τώρα είναι τόσο χαρούμενο και δροσερό .μου φτιάχνει το κέφι.η Ευγενία (η κόρη μου)λέει πως το παράκανα αλλά εγώ απτόητη .γεμίζω τον τόπο γύρω μου λουλούδια και χρώματα.σειρά τώρα έχουν η κουζίνα και οι κρεβατοκάμαρες ......

10 σχόλια:

ria είπε...

μπράβο σοφία, πολύ ανοιξιάτικο το σπίτι σου!
όντως σου φτιάχνει τη διάθεση.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ.
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Μάτα είπε...

Μην ακούς κανέναν και συνέχισε απτόητη Σοφία μου. Πανέμορφο είναι το σπιτάκι σου! Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

ιωαννα-carino είπε...

το παρακανες αλλα αν εσενα σ αρεσει περισευουμε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΖΕΣΤΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.

İlhami Uyar είπε...

perfect