Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

μετακομιση




ξέρω ξέρω πάλι χάθηκα.επέστρεψα σήμερα να σας δείξω το καινούργιο μου μαγαζί .εν μέσω οικονομικής κρίσης εμένα με έπιασε να μετακομίσω .βρήκα λοιπόν ένα καινούργιο μεγαλύτερο και πιο κεντρικό μαγαζί στο όμορφο χωριουδάκι μου (εννοείτε και με ακριβότερο ενοίκιο )και κάνω κατά μέτωπο επίθεση στην κρίση .
πολύ το ευχαριστήθηκα πρέπει να σας πω .απλώθηκα στο χώρο γέμισα τα ντουλάπια μου εμπορευαματα (και το μπλοκ επιταγών μου βεβαίως βεβαίως)και είμαι ετοιμοπόλεμη .αν μη τι άλλο θα πέσω ηρωικά μαχόμενη .αγωνιστικούς χαιρετισμούς ...μην μασάτε κρίση είναι θα περάσει .και καλά μπάνια γιατί εμείς ελληνες είμαστε και το καλοκαίρι μας δεν το χαλαλίζουμε με τίποτα .κοντά στις εστίες μας, με φέτα και καρπούζι, με σαγιονάρα πλαστική,ομπρελίτσα και ψάθα ,ταπερακια και σαντουιτσακια τις βουτιές μας θα τις κάνουμε .see you

6 σχόλια:

OΡΦΕΑΣ ΤΩΝ ΤΡΑΓΙΛΙΩΤΩΝ είπε...

Σοφια τις ευχες μας για καλες δουλειες.
Καλοριζικο το καινουριο σου μαγαζι!!!!!!!!!

ria είπε...

καλορίζικο !!!!!!!!


πολύ εντυπωσιακή η βιτρίνα.

καλές δουλειές και πάλι σοφία!!!

sofia bin είπε...

ευχαριστώ πολύ .για τις ευχές από το στόμα σας και στου θεού το αυτί .

Θανασης είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΟΡΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ

neni είπε...

Ωραία η μετακόμιση!Σιγά μην φοβηθούμε την οικονομική κρίση...το παλεύουμε κάθε μέρα@

Φιλιά

love2love είπε...

μπραβο με το καλο ολα να σε πανε με το δεξι